21.03.2009

5 kere 5

Ntv'de cumartesi sabahları, akşamdan kalmalığın üzerine, yataktan çıkmadan gerine gerine izlenebilecek kalabalık bir program *5 kere 5. Lanse ediliş şekliyle konularında uzman 5 kişinin uzman oldukları konular hakkında hafta boyunca yaptıkları araştırmaların sohpet ortamıyla izleyiciye aktarılışını içeriyor. Lanse ediliş şekliyle konusunda uzman diyorum çünkü o noktada bana biraz yapay geldi. Full body yapmış, kollarını insanın gözüne gözüne sokan bir fitness hocası, bulimik görünümlü bir diyetisyen, Hande Ataizi'nin birkaç sene önceki rezalet yarışmasında jurilik yapmış erkek stilci, dekoratörlüğün veya iç mimarlığın tuğladan kalemlik yapmaktan ibaret olduğunu zanneden bir gazeteci, çok kötü giyinen bir modacı kime göre uzman anlayamadım. Neyse kimsenin uzmanlığını tartışmak benim olayım değil ama programın bu sunumu beni biraz rahatsız etti.

Bunun dışında samimi bir ortamda geçmesi, daha önce yüzlerini görmediğimiz isimlerden seçilmesi, tv'ye bildiğim kadarıyla çok da aşina olmayan isimlerin son derece rahat olması, konuların hepsi olmasa da birçoğunun ilgi çekici olması programın izlenebilirlik durumunu arttırıyor. Hani hitap ettikleri kitle nüfusun küçücük bir bölümünü kapsıyor ama yayınlanan gün ve saati, gün geçtikçe ekrana alışıp seçtikleri konularda daha geniş kitleleri hedef almaları gözle görülür gelişimleri.

Yayın günü : Cumartesi
Yayın saati : 10:10
Kanal : Ntv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder